2014. június 18., szerda

A történetről...

Üdvözlet mindenkinek aki erre téved! :) Haga Ayumi vagyok és egy történetet szeretnék megosztani veletek.Reményeim szerint elég hosszú történet lesz. A történet mondhatni fanfiction lesz ,de aki nem ismeri az animét/mangát/játékot amin alapul az sem baj , érteni fog mindent , mivel lesz amit ezen belül is megváltoztatok.(Ez aztán egy értelmes mondat lett ;P)
A történetben elég sok helyszín meg fog jelenni , bár a fő ország ahol játszódni fog Japán lesz.
Mint említettem ez egy fanfiction féle írás lesz , és a történet egy részét a Hakuouki animéből vettem.Aki ismeri annak megemlíteném ,hogy Chizuru nem jelenik meg a műben , sőt semmi köze nem lesz a történethez (maximum csak később ezt még nem tudom pontosan , de a főszereplő tuti nem ő lesz ;)).Valamint a kort is megváltoztattam egy kicsit.Az 1800-as évek helyett az 1700-as években játszódik majd.Ezt azért tartom fontosnak közölni , mert ugye az animében nagy hangsúlyt fektettek a technika fejlődésére , hogy a kardok helyét átvették a lőfegyverek stb. Tudom egy kicsit bonyolult , de higgyétek el észre se fogjátok venni ;).

Főszereplőink egy teljesen új fajhoz fognak tartozni ,nem vámpírok , vérfarkasok bár ezek is megjelennek majd a műben.De ezt nem akarom most leleplezni  , majd a történetben kiderül ;).

Nos elnézést ,hogyha egy ''kicsit'' bonyolultan fogalmaztam meg  ezt a kis szöveget , de mint tudjuk (majdnem)minden kezdet nehéz.^.^ Ígérem ,hogy a történet normálisan lesz megfogalmazva (többnyire ^.^'').

Még végezetül annyit mondanék ,hogy nem ez az első blogom , sőt ez már a sokadik , bár az előzőket más történet alapján írtam és más néven , bár azt itt nem szeretném megosztani  , remélem nembaj. :)

Remélem tetszeni fog majd a történet , és kérlek írjatok majd kritikákat pozitívat és negatívat egyaránt , mert tudni akarom mi az ami jó és mi az amin még dolgoznom kell.

A prológus hamarosan felkerül. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése